G

[email protected]

    BEAUTY GENERAL INSPIRATION OUTFITS PHOTOSHOOTS THOUGHTS WARDROBE

    Let's Change

    Kategori: GENERAL

    Hej på er. Än en gång väljer jag att byta bloggportal, denna gången av den anledningen att, trots att jag gillade
    att tillhöra en bloggportal som glossfashion.com, inte trivdes med faktumet att inte kunna utforma min blogg exakt hur jag ville. Man blev en i mängden bland massor av bloggar. Nu är jag tillbaka här på blogg.se istället, med lite nya idéer och ny energi till bloggandet. 

    Jag hoppashoppashoppas att denna energi kommer hålla i sig, tycker det är så synd när bloggen bara blir ståendes. Ska tänka igenom lite av idéerna, så får vi se vad det leder till! 

    Det har gått över en månad sen jag bloggade sist, och nästan 2 månader sen jag skrev nåt om vad jag gjort senaste tiden. 

    Sommaren är ju i princip slut, vilket gör mig lite glad faktiskt. Är en sån extrem höst- och vårmänniska, sommaren är inte riktigt min favorit. Vet inte varför det är så, tror det är att jag uppskattar det fina mycket mer på höst och vår, och trivs bättre i lite kyligare temperaturer. Påminn mig om att jag sagt detta när regnet öser ner, och solen inte skinit på flera veckor. 

    Men med tanke på att jackor och svarta jeans är min förkärlek här 
    i livet, glädjer det mig att få plocka fram dom igen. 

    Idag var jag, min mamma och mammas väninna på Lars Wallin 
    Fashion Stories på Kristinehamns konstmuseum, det var helt magiskt. Klänningarna var, inte oväntat, fantastiska och kompletterades med
    perfekt inredning i lokalen samt fin ljussättning. 
    Lars Wallin var även där i egen hög person, han verkade så genuin och down to earth.  

    Nej, men det här känns iallafall bra. Har bråkat med designen ett tag nu, vet inte om jag är nöjd än, men det lär ju märkas. Säg gärna till om något ser konstigt ut! 
    Vet dock att designen inte är mobilanpassad än, så det får ni stå ut med ett tag.
     
    Nu är det faktiskt dags att sova, imorgon tänkte jag klippa håret! Vi
    får se hur det går. Tänkte även ta tag i detta med att få ordning i lägenheten, samt fixa lite med ny inredning! 
    Vi hörs imorgon.
    Sov gott!

    Kommentarer


    Kommentera inlägget här: