G

[email protected]

    BEAUTY GENERAL INSPIRATION OUTFITS PHOTOSHOOTS THOUGHTS WARDROBE

    Flea Market

    Kategori: GENERAL

    När jag var i Hagfors/Sörby för någon månad sen åkte vi ut på en loppisrunda, och jag hade turen att hitta två ljusstakar, varav en av dom är på bilderna här ovan. En ljusstake med 6 armar för värmeljus, och den andra var en stor golvljusstake med armar för kronljus. Båda två var svarta när jag köpte dem, så tog saken i egna händer och bestämde mig för att måla om dem. Tanken var egentligen att de skulle bli kopparfärgade, men dels hittade jag ingen bra kopparfärg och sen insåg jag även att resten av mina ljusstakar och ljuslyktor är guldfärgade. Den lilla kostade 20kr, och den stora 80kr. Sen köpte jag en burk färg (som inte ens tog slut, trots att jag slösade ordentligt...) för 99kr.
    Så vill ni ha lite unik inredning så är det bara att börja leta på loppis!
     
     

    Kommentarer


    Kommentera inlägget här: